martes, 12 de enero de 2010

Estimats reis mags...

Estic molt content, doncs sembla que aquest any passat he sigut força bon jan i els reis m'han portat un blog amb els meus cosinets!!!!!

Hola family! Genial el blog mario, prometo escriure-hi (amb més o menys faltes... ;) ) fidelment!

Per començar us comunico que aquí a MadriT hi fa un fred que pela!!!!... tot nevadet, mulladet i enfangadet, encara que suposo que no deveu estar millor per UK, cert?
I per acavar, deixo un video d'un grup de rock català que donarà molt que parlar:






Petonets per a tots!... i Visca el perapoWer!
benet

PS: Ara el repte és que tots els cosins pera s'uneixin al blog! Jo me n'encarrego dels germantes i els de MadriT!

2 comentarios:

  1. Ostreeeeeeeeeeeeeeeeeees!


    la iaia pistoooons! XDD


    ara mhan vingut ganes de menjar sopa XD

    ResponderEliminar
  2. m'emocionooooooooooooooooooo!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! xDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD
    es brutaaaaaaaaaal!!!!!!!!!!!

    gracies per postejar el videooooo!! el vull el vull el vuuuuull xDDDD

    ResponderEliminar