lunes, 21 de febrero de 2011

Activitat al blog!

Hola family!!!!!!!
Estic encantada de veure que el blog comença a tenir força accio! :D YEAHHHHHHHHHHH!!!! Tot i que esta clar que som la Marina en Benet i jo nomes... "boooooooooooooooh" per tots els altres cosins q no ens foten ni cas xD Pero quan ho mirin un dia i se nadonin de lo genial que es el blog ja veuras com sespavilaran!!!!!!

Per aqui London tot segueix com sempre, una mica avorrida... per lo q mhe fotut a mil activitats!! Ara estic a dos cors de musica i segueixo fent arts marcials jajajjajaa peligrooooooooooo!! la guitarra no la deixo de banda, toco poquet i milloro menys... pero suposo q mica a mica... Marina no moblido de tu!!!!!!! Hem de fer un dueto pero vamos!! es q ho veig clarissim!! jajajajjaja en plan ella baila sola pero amb mes alegria, olei!! xD

Nois no crec q pugui venir per Sant Jordi, pero maxim maxim de tard per la boda den benet SEGUR q hi soc!!!!!  que per cert... com va el tema?? desesperantse molt la pobra Eli?? Pq no li doneu l'adreça del blog? A lo millor ella tb hi voldra participar :))))

Te, us deixo una tonteria d'imatge que vaig trobar i que em va fer molta gracia jejeje

2 comentarios:

  1. Este comentario ha sido eliminado por el autor.

    ResponderEliminar
  2. Eps cousin!
    Sí, això va agafant vidilla! A veure si us animeu la resta! (podriem enviar un correu fotent una miqueta de caña, by the way).
    Sorry lo de Sant Jordi, menys mal que pots venir al casament! No hi pots faltar Mario! Espero que formeu "The Pears" tard o d'hora, I'll be your best fan!

    ResponderEliminar