lunes, 10 de enero de 2011


Cosineets!! com aneeem?? Marion (jejee) com va per alla? molt de fred? per aqui tot igual, molta feina i poc temps! el dissabte tornem a arrencar amb l'esplai i ja en tinc ganes.

Estic d'acord amb la Gemma, falten l'Alícia i en Gerard, però casi casi hi som tots!!

Bueno, doncs com em vau dir i dir i més dir aquí us escric amortitzant el bloc i aquesta vegada ho fare més sovint ja que tinc IPODTouch.. (muahahahaa!!! quina classe que tinc!) i tinc més disponibilitat!


Per cert, Mariona i Berni, merci pel sopar m'ho vaig passar molt be i vaig riure molt! Aviam si el repetim!


P.S. aqui (si puc) us adjunto les fotos que vam fer el dia de reis!


un peto infermer per tots i totes!

2 comentarios:

  1. Marina, wapissima!!!!!!!!!
    MErci per posar les fotos, son genials!!!!! jejejeje aixi magrada, q li treguis suquet al ipod... de fet m'estas fent plantejarme pillarmen un!! aixo de poder accedir als acords de les cançons alla on vagis es un xollo jejejeje
    Me nalegro molt q tho passessis be al sopar! va estar wai jeje pero clar, tots sou cosins meus... evidentment q sou gent de qualité! ;)

    TESPERO AVIAT A LONDRESSSSSSSSSSSS!!!!!!!!!!!!!!!!!
    PETOOOOOOOOOOONS

    ResponderEliminar
  2. No és Nona la més bella dels cosins?

    Jo penso que si!

    Amb afecte,
    -Arc

    ResponderEliminar